Meteen naar de content

UPDATE WIJ ACCEPTEREN GEEN NIEUWE BESTELLINGEN MEER.

    Retour- en terugbetalingsbeleid

    Retourneren

    Belangrijke informatie:

    • 30 dagen om te retourneren
    • Krijg binnen 15 werkdagen uw geld terug
    • Geen herbevoorradingskosten
    • klant betaalt retourzending

     Als u niet tevreden bent met de door u bestelde artikelen, heeft u de mogelijkheid deze te retourneren binnen 30 dagen na ontvangst.

    De goederen moeten aan deze criteria voldoen:

    • Het zit nog in de originele verpakking
    • het vertoont geen tekenen van verkeerde behandeling
    • hygiënische producten zijn grondig gereinigd

    U als klant betaalt de retourverzendkosten. We verwerken je retourzending binnen 7 dagen en als we de retourzending accepteren, wordt deze binnen dezelfde periode bevestigd.

      *Wij behouden ons het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of buiten onze schuld zijn beschadigd.

      Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Als je bestelling aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, moet je het volgende doen om het retourproces te starten.

      • Meld de bestelling aan door naar ons te mailen op info@orthorelief.nl 
      • Zorg ervoor dat de aanvraag het volgende bevat:
      1. Bestelnummer
      2. Reden voor de retouraanvraag
      3. Foto van het product in geval van breuk/probleem
      4. Voornaam + achternaam 
      5. Adres

      Vervolgens zullen wij u voorzien van het retouradres.

      Stuur een retourzending nooit naar de afzender! Wij voorzien u van het juiste adres nadat u ons daarom gevraagd hebt. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

      Aangezien wij met een volledig geautomatiseerd systeem werken, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst.

      Daarom kunnen wij het verzendingsproces niet onderbreken tot de levering, zodat een terugbetaling niet mogelijk is bij ontvangst van de goederen.

      Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Ortho-relief) op de hoogte stellen door middel van een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) van uw besluit om dit contract te herroepen. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugzenden van de goederen worden gedragen door de koper.

      Contact